Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Готуємося до ДПА. Рекомендації 9 клас
[ Викачати з сервера (21.4 Kb)
]
| 17.02.2016, 22:02 |
ДПА-2016 з української мови в основній школі (9 клас) Українська мова. ДПА 9 клас Державна підсумкова атестація (ДПА) з української мови у 9 класі проводиться у формі текстового диктанту. Перевірці підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила, ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації, належним чином оформляти роботу. На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту. За обсягом тексти диктантів містять 160 -170 слів. Визначаючи кількість слів у диктанті, враховують як самостійні, так і службові частини мови. Методика проведення диктанту є традиційною, однак проведення державної підсумкової атестації у формі диктанту має певні особливості. Спочатку вчитель читає весь текст, після чого не дає ніяких пояснень щодо його змісту, лексичного значення слів, правописних особливостей. Після прочитання всього тексту вчитель читає перше речення, учні уважно слухають. Далі це речення диктується для запису частинами, як правило, один раз. Після того, як учні запишуть речення, вчитель читає його повністю з метою перевірки. Таким чином диктується кожне речення тексту. Учитель обов’язково вказує місце поділу тексту на абзаци. Після запису всього тексту він читає його ще раз, роблячи більш тривалі паузи між реченнями і надаючи змогу учням ретельно перевірити написане й виправити допущені помилки. Диктант оцінюється однією оцінкою на основі таких критеріїв: • орфографічні та пунктуаційні помилки оцінюються однаково; • повторювані помилки (в одному і тому ж слові, яке повторюється в диктанті кілька разів) вважаються однією помилкою; однотипні помилки (на одне й те саме правило), але у різних словах вважаються різними помилками; • розрізняють грубі помилки й негрубі (винятки з усіх правил; написання великої букви в складних власних назвах; правопис прислівників, утворених від іменника з прийменниками; заміна одного розділового знака іншим; заміна українських букв російськими, випадки, коли замість одного знака поставлений інший; випадки, шо вимагають розрізнення не і ні - у сполученнях не хто інший, як...; не що інше, як...; ніхто інший не..., ніщо інше не ...; пропуск одного зі сполучуваних розділових знаків або порушенні їх послідовності); • орфографічні та пунктуаційні помилки на правила, що не включено до шкільної програми, виправляють, але не враховують. Також не вважають за помилку неправильну передачу так званої авторської пунктуації; • за наявності в диктанті більше п’яти виправлень оцінка знижується на один бал.
Нормативи оцінювання диктанту Бали Кількість помилок Бали Кількість помилок 1 15-16 і більше 7 4 2 13-14 8 3 3 11-12 9 1+1(негруба) 4 9-10 10 1 5 7-8 11 1(негруба) 6 5-6 12 -
Щоб підготуватися до державної підсумкової атестації з української мови, необхідно опрацювати чи повторити всі орфограми та пунктограми. Учням необхідно отримати збірник творів, які можуть потрапити на атестацію з української мови. Збірник диктантів Українська мова 9 клас Державна підсумкова атестація 2016 розміщений на сайті http://dpa.alldz.net/publ/dpa_9_klas/dpa_ukrajinska_mova/zbirnik_diktantiv_ukrajinska_mova_9_klas_derzhavna_pidsumkova_atestacija_2016/26-1-0-242 Даний збірник дозволить учням ознайомитись з диктантами, які можуть потрапити на ДПА 2016 з української мови. Учні можуть проаналізувати кожен твір, розглянути, як правильно його написати. Підготовка з даним збірником буде найефективнішою і не займе багато часу у учнів. Успіхів у підготовці!
|
Категорія: Мої файли | Додав: 17katarina
|
Переглядів: 585 | Завантажень: 3
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
|