Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ст №7 Торецької міської ради |
|
ПОРТФОЛІО вчителя математики Сарбаш Ольги Василівни Прізвище, ім’я, по батькові: Сарбаш Ольга ВасилівнаОсвіта: Вища Посада: Вчитель математики, інформатики Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія Назва навчального закладу: ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Дзержинської міської ради Педагогічний стаж: 5 років МОЇ ДОСЯГНЕННЯ 1. Диплом інституту розвитку шкільної освіти «Олімпус» за організацію позапрограмної всеукраїнської предметної олімпіади з математики в ЗОШ №7, 2013 САМООСВІТА
Я, Сарбаш Ольга Василівна, учитель математики II кваліфікаційної категорії, працюю в ЗОШ №7 Дзержинської міської ради 3 роки. В 2007 році закінчила Слов'янський державний педагогічний університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика» Особиста концепція – оптимальне поєднання традиційних і активних методів і форм навчання. Завдання: дати учням міцні знання з предмету, викликати інтерес до знань. Я вважаю, що мета кожного вчителя – навчити учнів думати, розвинути їх здібності так, щоб у майбутньому вони могли використовувати набуті знання на практиці, основну функцію в роботі з учнями бачу у формуванні розвиненої особистості, у створенні умов, за яких дитина може і хоче навчатися. Не секрет, що лише зацікавивши лише здивувавши кожного учня, можна розраховувати на позитивний результат навчання. Тому мене завжди хвилюють питання: чи можна кожного школяра зацікавити знаннями, розвивати його допитливість, підтримувати у нього інтерес до навчання. В своїй роботі використовую різні форми організації пізнавальної діяльності учнів: фронтальну, індивідуальну, парну, групову і різні методи пояснення нового матеріалу:
репродуктивний, пояснювально-ілюстративний, евристичний.
З метою розвитку учнів, прищеплення інтересу до предмету, застосовую елементи сучасних освітніх технологій і ІКТ. Навчання із зацікавленістю, із захопленням активізують процес мислення, виховання позитивних якостей. Я пропоную школярам наступні види роботи: Щоб дітям у сучасній школі цікава була математика, можна використовувати на уроках і додаткових заняттях елементи інформаційних технологій. Інформаційні технології дають абсолютно нові можливості для творчості, набуття і закріплення професійних навичок, дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання. Використання інформаційних технологій на уроках дозволяє формувати і розвивати пізнавальну мотивацію школярів до отримання нових знань, допомагає створювати умови успішності кожного учня на уроці, значно покращує чіткість в організації роботи класу чи групи учнів. Дозволяє створювати інформаційну обстановку, що стимулюватиме інтерес та допитливість дитини. Застосування комп’ютерних технологій на різних етапах навчання допомагає вчителю: у демонстрації навчального матеріалу; у розв’язанні різних задач та текстів; у перевірці якості засвоєння знань і набутих навичок учнів; та у творчій навчальній діяльності учнів на різних уроках.
- урок контролю знань;
- комбінований урок;
- урок узагальнення і систематизації знань.
Останній тип уроків намагаюсь проводити нетрадиційно. Нетрадиційні форми уроків дозволяють зробити математику більш доступною і захоплюючою, викликати інтерес у всіх учнів, залучити їх до діяльності, в процесі якої набуваються необхідні знання, уміння і навички. Застосовуючи протягом трьох років своєї педагогічної діяльності нестандартні уроки, я зробила висновок, що такі уроки підвищують ефективність навчання, передбачають творчий підхід з боку вчителя і учня. Я У СВІТІ ЛЮДЕЙ В 2012 р. «Педагогічний Х-фактор для молодих спеціалістів» В 2012 р. участь у складі творчої групи «Гендерне виховання в Україні» В 2013-2014рр. як класний керівник учасник програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція». Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні ПОГЛЯД НА СЕБЕ І В МАЙБУТНЄ
Моє педагогічне кредо: Щоб мати право вчитися, треба постійно вчитися самому. РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Результати моніторингових робіт
Результати ЗНО 2012-2013
Учні є постійними учасниками всеукраїнських математичних конкурсів і олімпіад, таких як «Кенгуру», «Олімпус», «Золотий сундучок». Призерами конкурсу «Золотий ключик» обласного рівня.
ПОЗАУРОЧНА ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Конспекти позакласного заходу з математики, уроків з математики та презентація досвіду роботи додаються.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |